Recenze (195)
REC (2007)
Strašidelné to vůbec nebylo. Díky čemu ? Díky tomu, že většina záběrů, která by měla být děsivá byla tak rozmazaná, že to působilo směšně a né děsivě. Jestli se mám něčeho bát, tak to určitě nebudou rozmazané, nejasné a chabé záběry...
Pinpon (2002)
Asijské sportovní filmy jsou vážně krásné. Moc se mi to líbilo. Byl v tom náboj, vtip, vážnost a emoce... moc příjemné. Tak teď jsem určitě změnil názor na Ping pong : )
Ten kluk (2007)
Nechápu takové konce.... jak mám vědět, jak to dopadlo ? To mi bude dlouho vrtat hlavou, ale v tom špatném slova smyslu...
Himitsu no hanazono (1997)
Tohle bylo fakt moc příjemné. Celé velice vkusné s potrhlými kousky, které nepůsobili překvapivě vůbec trapně, ale zábavně. Trošku slabších pět hvězd. Bezva : )
Waterboys (2001)
Velice příjemný humor a zpracování. Jen to někdy trošičku ztratilo " tvář " takže proto strhávám jednu hvězdu, ale celkově velice příjemný film.
Zabij systém (2002)
Byla to taková " blbost ". Doporučoval bych to pro lidi s prudkou fantasií : D což já jsem, takže se mi to hodně líbilo.
Chello hongmijoo ilga salinsagan (2005)
Jak se mi to líbilo ? Úvodní písnička skvělá... jinak nic !
Bareuge salja (2007)
Slabota. Čekal jsem něco, kde se budu bavit... ale tohle je spíš smutné pojednání o neschopnosti policie... Určitě bych to nenazýval komedií.
Eoneunnal kabjagi cheotbeonjjae iyagi - Iwol isibguil (2006)
Já jsem se bál a to je pro mě u hororu největší kriterium. Už dlouho jsem se takhle nebál, bylo to bezva : )
Inhyeongsa (2004)
Zpracování a nápad tohoto filmu se mi velice líbil. Panenky s duší, to je velice zajímavé... Zvlášť v podání Eun-gyeong Im ( Mi-na ). Podle mě se na tuto roli neuvěřitelně skvěle hodila. Vypadala naprosto úžasně. Místy příjemná hudba a celkově pro mě velice příjemný zážitek.