Recenze (195)
Yeonghwaneun yeonghwada (2008)
Hlavně ke konci emotivní podívaná. Podtržená působivou hudbou. Zajímavý děj, dobří herci…
Yenaesoolsa (2005)
Zajímavý film ve kterém se střídá zvrhlost s uvědoměním, lítostí a znovunalezením lásky. Tento žánr filmu opravdu nesnáším ( ve verzi USA, kde se skoro ani jiné témata netočí ). A Jižní Korea mě opět přesvědčila, že i takové téma se dá přijatelně zvládnout. Bylo to zábavné i vážné, smutné i veselé. Takže vše v jednom. Ze začátku to vypadalo, že to bude jen nesmyslné ukazování nahých těl a že děj půjde do háje. Nešel a celkově je to pěkný film. 4/5 hvězdy.
Minyeoneun goirowa (2006)
Tak tomuhle moc nefandím. Byl tam hezký pokus o cit, ale ten byl zašlapaný do země plastickými operacemi, které rozhodně nemají s citem co dělat a je to jen povrchní snaha zviditelnit se. 2,5 hvězdy.
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Jeden z japonských klenotů. Kam se na něj hrabou americké filmy. Velice příjemné prostředí, herci, hudba, příběh.... prostě super film. Hlavní roli v tomto filmu hraje cit, láska, ohleduplnost, ale také obavy a své blízké. Strach otce, že nedokázal dát své milované manželce štěstí, že se nedokáže dobře postarat o svého syna. Velice hezky zpracované a podané. Mám z toho filmu moc hezký pocit.
Bez slitování (2006)
Smutný příběh z podsvětí. Hudba opravdu hezká a smyslná. Děj je netradičně vyprávěn němým Ha-gyun Sinem ( myšlenkovitě ).
Vyfič! (2009)
Opět normální : ) A to je dobře. Žádné modelky ani rozpočet přesahující všechny meze. Žádné dokazování toho, že tento film bude super... Tento film vlastně nemá nic nějak překvapivého, výjimečného nebo podobně a to se mi líbí. Mám plné zuby předimenzovaných filmů, já mám rád ty normální, ty příjemné a nenucené. Z normálního prostředí a s " normálními " lidmi. Takové filmy mě baví a jsou mi příjemné. A Ellen Page je taky příjemná a normální.
Můj život beze mne (2003)
Než umřu : podvést manžela... Co to má být ? Ukázka lidské nechutnosti i těsně před smrtí ?
Orphan (2009)
Mě se to teda nelíbilo a to skoro vůbec. Nejdůležitější faktor by měl být u hororu strach a samozřejmě příběh. Oba tyto faktory selhaly. Ani jako drama to nebylo dobré, natož horor. Příběh by se dal charakterizovat asi takto : pomatená holka. To je vše ? Ano, trochu málo ? Ano ! Tři hvězdy za podle mě velký výkon Isabelle Fuhrmanové.
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Co by byl tento film bez polonahých těl ? Nic. To je vše.
Donggam (2000)
Nezbývá mi, než souhlasit s Tsuki : )