Recenze (195)
Origin: Spirits of the Past (2006)
Za začátek bych dal deset hvězd, skvělá animace spolu s písní od KOKIA Chowa Oto-with reflection byla famózní. Bylo to tak hezké, že jsem brečel až jsem usnul : D Příběh chlapce Agity a slečny Tuuly. Chtěli bojovat za svá přesvědčení, avšak každý byl jiného názoru na věc. Poté si uvědomí, že musí jít stejnou cestou... Ztracený svět, moderní technika a čisté duše mladých lidí bojujících za očistu světa... Skvělá hudba i na konci.
Gekijōban Aa! Megami-sama! (2000)
Strašně se mi to líbilo. Existuje možnost, že někdo činí zlo s dobrým úmyslem?... Velice hezký příběh. Nezvyklé propojení anime, romantiky a fantasy...
Ichi the Killer (2001)
Takovou blbost jsem v životě neviděl. Když někoho rozsekáte na kusy, to není horor, to je brutalita. Režisér by měl navštívit lékaře. Nesmyslný film Ichi the Killer. Spíše by sedělo Brutalita pak bych možná dal jednu hvězdu za název.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Zvláštní film. Začátek hodně nudný zato konec kvalitní. Hodně nezvyklá ukázka vyrovnání se s nepříjemnými zkušenostmi.
Pes, který štěká, nekouše (2000)
Prosím, to myslíte vážně? Naprosto nesmyslně přemrštěné hodnocení. Film stál za prd. Prakticky bez hudby a když už, tak stála za nic. Komedie a kde? Celkově nudné.
Rinda Rinda Rinda! (2005)
Totální nuda. Žádná zábava, zpívat neumí, herecké výkony slabé.
4 inyong shiktak (2003)
Tento film mi připadá přrehodnocený, nevidím na něm nic zajímavého.
Deiji (2006)
Skvělé. Úžasný korejský film. Skvělá hudba, která dává filmu obrovský rozměr a dělá s něj spolu s perfektními výkony herců jeden z nejlepších filmů. Hudba je zde opravdu prvotřídní.
Cheongchoonmanhwa (2006)
Velice hezký příběh do 3/4 velice veselý, později spíš smutný. Krásná ukázka přátelství, jak má být. Snímek zobrazuje hezké mravy a šlechetné činy přátel navzájem. Těžká situace potká Ji-hwana a ten se snaží najít smysl života.... Hezké role všech tří hlavních hrdinů.
Syupomaeniottdeon sanai (2008)
Smutné drama s hlubokým smyslem.