Recenze (251)
Sandokan (1976) (seriál)
Jako dítě jsem to hltal jako každý v oné době, dnes po letech to pořád není vůbec špatné. Jiné dětské filmy a seriály zestárly podle mě o něco víc...
Coffy (1973)
Béčkový soft-porno je snad nejhorší filmová škatulka, ne? :-)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
První díl ještě ušel, další díly už jsou hrozné. Depp se v roli vyžívá, ale klasický problém Hollywoodu je slabý scénář.
Jump Street 21 (1987) (seriál)
Na Jump street docela rád vzpomínám, zajímalo by mě jak by to dopadlo, vidět to dneska. Ale kdysi to byla docela legrace.
Vodní svět (1995)
Perfektně prokleslená apokalypsa, je vidět že ten film stál hodně peněz. Zároveň film nezklouzává do kýče, ve druhé polovině je to vlastně takový oživlý komiks. A Dennis Hopper se zase vyřádil :-)
Krajina střelců (2003)
Vůbec nechápu, proč Costner takový film natočil. Naprosto zbytečná práce. V průměru se utápí nejen příběh, ale i herecké výkony. Snad jen barvy se mi na tom filmu líbily :-)
O chytré kmotře lišce (1983) (seriál)
Přidávám se do fronty na šunku. Tenhle večerníček by měla použít jako reklamu nějaká masna, lepší propagaci šunky si nedovedu představit...
Rákosníček a hvězdy (1975) (seriál)
Rákosníček je psychedelický král, i díky výtečné hudbě. Ještě štěstí že neberu drogy, na Rákosníčkovi bych si asi musel dát zlatou!
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Na to jak levný to musel být film, je atmosféra vydařená, herci sice hrozní ale jako celek se to vlastně povedlo.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
V mnohém převratný film, výborné efekty, herci přesvědčiví, vše dotaženo k dokonalosti.