Recenze (603)
Fair Play (2014)
Dost často mě iritují zfušované postsynchrony, které tím jak nesedí, ruší. Zde jsou ale udělané opravdu precizně, přestože hlavní protagonistka je Maďarka neovládající češtinu. Jinak je film hrozně zajímavý svým námětem, tedy nahlédnutím do doby, kdy se režim snažil všechno řídit, včetně programu na podporu výkonnosti. Nemůžu se ale ubránit dojmu, že příběh je takový příliš prostý a že na scénáři se dalo více zapracovat. 67%
Čarovný kamínek (2019) (TV film)
Otřesný dabing/postsynchrony a nijaký vycmrndlý příběh nemůže vyvážit dobrá vizuální a triková stránka a masky. 50%
Lucifer (2016) (seriál)
Zvláštní. Podle pilotu bych rozhodně neřekl, že mě to bude bavit. Nakonec mě ale mix kriminálky, vtipného ďábelského hrdiny a vyvíjejícího se vztahu mezi ním a policistkou baví. Jistě tomu napomáhá i to, že postavy nejsou ploché a rozbory hlavního hrdiny psycholožkou. 66%
Bez vědomí (2019) (seriál)
Ponurá hodně zamotaná záležitost. HBO opět dokazuje, že umí. Pěkná výprava, atmosféra, kamera, herecké výkony a hudba. 70%
Parazit (2019)
Má velká očekávání zůstala nenaplněna. Rozpačitý začátek kino premiéry v Aeru střídá slibná prostřední pasáž, kdy má snímek dobře našlápnuto zajímavou zápletkou. Pak nastane, ale totální pohřbení potenciálu nesmyslným koncem bez hlavy a paty. Dobrá hudba, zajímavé záběry kamery, asi dvakrát to bylo vtipné, ale jinak nic z čeho bych skákal do stropu. 60%
John Wick 2 (2017)
V jedničce mě trošku rušil neoriginální příběh, resp. základní zápletka alá Max Payne. Ve dvojce už mě to nerušilo. Všechno mi přišlo vyváženější a lépe provedené - akční scény i automobilové. 75%
Tři blízcí neznámí (2018)
Hodně zarážející story, nutící k zamyšlení. Neměl jsem před tím o takovém příběhu ani páru.
Klec (2019) (TV film)
Pořádný od reality odtržený psychopat a osamělá babička. Potenciál velký, ale trochu nelogičností, divně rušivě udělané flashbacky a nedojetý konec, to malinko narušují ve výsledku. Ale nebylo to špatné. 65%
Život je hra (2018) (seriál)
To je teda opravdu p*čovina.
Rozpolcený (2016)
Mám hodně rád Shyamalana. Bohužel tenhle film, který celou dobu působí jako výborně budovaný psycho thriller podávaný jako reálná záležitost s reálně působícími popisy diagnózy psychiatričkou, je nesmyslně popraven a postaven na hlavu komiksovým koncem a nadpřirozenými schopnostmi. 70%