Recenze (65)
Elvis (2022)
Nedokazem slovami opisat, co mi ten film urobil. DOKONALE
Pěna dní (2013)
Ešte po tom, čo som odišla z kina, som mala pocit, že toto nie je reálny svet
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
1.5 hviezdy je za hudbu
Zázračný nos (2016) (TV film)
To má býť akože veľký nos?
Moje tlustá řecká svatba 2 (2016)
aj som sa zasmiala, aj si poplakala, presne tak ako to na romantickom filme ma byt
Hodně štěstí, Charlie (2010) (seriál)
na zaciatku to bolo este ok, ale potom to bolo uz len horsie a horsie, ci len ja som na to uz vyrastla?
Zoolander No. 2 (2016)
skoda ta preskoda
Spotlight (2015)
Batman je už ale že aký strarý :D
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Síce som sa trochu nudila, no aj tak sa mi to páčilo a do kina pôjdem ešte asi raz :)
Jak přežít single (2016)
celé kino sa smialo a ja s ním