Recenze (1 353)
2012 (2009)
Tenhle film je tak blbej, až je krásnej. Recykluje to, co už bylo zrecyklované tisíckrát, pěkná sbírka všech filmových klišé na jednom místě.
Spirit (2008)
Vizuálně je to dotažené mnohem dál než Sin City, ale celý film musíte brát spíše jako parodii, já se bavil. Nejlepší scéna: "Huííííí! Huíííí! Huííííí!" Tssssss..... "Áááááá!"
Stalo se (2008)
Potenciál tohohle filmu začal a skončil v traileru, což je škoda, protože by se našlo i pár dobrých scén (vlak, dům a stará dáma v něm), takhle většina nabudí na tváři spíše úsměv (sebevražda dělníků ve velkém).
Soudce Dredd (1995)
"Já jsem zákon. Dvojitá střela."
Nájemní vrazi (1995)
Velmi dobrý snímek. Životní výkon Antonia Banderase.
eXistenZ (1999)
ČT 1 dávala jednu dobu každý pátek v 11 večer nějaký sci-fi odvar. Naštěstí se našly i 2 kvalitní kousky a sice Stroj času a eXistenZ.
Šestý smysl (1999)
Myslím, že tenhle film ani nepotřebuje komentář.
Šílenství (1994)
Po Věci nejlepší Carpenterův film (a po Útěcích z N.Y. a L.A. film s nejlepší Carpenterovou hudbou), který mám čím dál radši s každým dalším zhlédnutím a jenž si užijete tím spíš, pokud máte načteného Lovecrafta a Kinga. Na oba je tu řada odkazů a je strašná zábava je postupně odhalovat, stejně jako režisérovy sebenarážky. Bomba horor, s příběhem, co potěší každého spisovatele, úžasně temnou atmosférou, nádherně šílícím Samem Neillem a nepopsatelnými nestvůrami z jiného světa. John Carpenter je jeden z mála lidí schopných adekvátně přenést Lovecraftovské motivy na stříbrné plátno. Lahůdka, kterou zná minimum lidí, ale o to hodnotnější je o ní vědět.
Merlin (1998) (TV film)
Absolutní špička... A je jedno, že se jedná o dvojdílný televizní film.
Žoldák: Legie zkázy (1998)
Guilty pleasure jak kráva.