Poslední recenze (32)
Rozkoš (2013)
Naleštěné, banální a nevyvážené. Kdo je chlap, je idiot, kdo je ženská, musí kvůli tomu trpět.
Portal: No Escape (2011)
Ten film nemá opravdu nic. Ano, sice se na něj pěkně kouká, dva tóny klavíru utáhnou celých 5 minut, ale kdo, co proč a jak tam rozhodně chybí. -SPOILER- děj v kostce - žena vstane, cvičí, dostane portálovou zbraň, utíká po schodišti nahoru a skočí na protější střechu - vystačí spíš na půlminutovou reklamu Puma.
Trans (2013)
Řadím do škatulky - může se stát cokoli. Trans nedává divákovi žádnou kotvu, o kterou by se mohl ve vyprávění opřít, což ve mně způsobilo mnohem širší paranoiu nad dějem, než možná tvůrci chtěli. Uvažoval jsem, kdy mohl být kdo zhypnotizovaný, co je doopravdy a co už je představa, a finále mě pak už ani nemohlo uspokojit, protože jsem měl všechny varianty vymyšlené. Banální vyprávěnka, která má ale našlápnutý začátek.