Oblíbené filmy (10)
Klub rváčů (1999)
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything."
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Vážně je nutné psát komentář k něčemu tak přelomovému, jako je Star Wars V?
Armáda temnot (1992)
Rád bych označil Army of darkness za guilty pleasure, ale lhal bych. Ani trochu se za to nestydím. Plné drsných hlášek, černého humoru, násilí a příšerných efektů. Tohle prostě vidět chcete!
Smrtelné zlo 2 (1987)
Zásadní horůrek, který mě naučil milovat béčkovky. Osobitost, atmosféra, humor a testosteron. Neuvěřitelně zábavný kousek.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Formanův opus magnum s Nicholsonem v hlavní roli. Je snad třeba napsat něco víc?
Noční můra v Elm Street (1984)
Wes Craven děsí lidí spánkem. Lepší nápad se hledá jen těžko. Dotažená idea v kombinaci s originalitou dělá Noční můru v Elm Street zásadním hororovým filmem pro (ne jen) všechny fandy slasherů.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
„Co dál?“ „Já ti řeknu co dál. Zavolam pár zfetovanejch negrů s kleštěma a letlampou pro pana domácího, aby si tady hoši trochu zablbli. Slyšíš mě co řikam ty vidláku? Ještě jsem s tebou, hochu, neskončil. Tvá prdel pozná středověk!“
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Každý zná Terminátora a každý z nás ví, že je to jedno z nejlepších sci-fi, které kdy bylo stvořeno.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jedno z mála filmových zpracování podle knihy, které se podařilo. Výprava, hudba, kostýmy, scénář, herecké výkony... Mohl bych pokračovat, ale shrnu to spíš tím, že nevidím v této sérii chybu.