Recenze (2 163)
V měsíčním světle (2019)
Začíná to slibně a s očekáváním zajímavé zápletky, ale dějově z toho nakonec vyjde v podstatě prázdný film bez nějakého vyznění.
Metanol (2018) (TV film)
Výborně natočené, obzvláště první díl, který zachycuje vše od myšlenky až po katastrofální důsledky. Druhý díl kde probíhá vyšetřování už sice tak strhující není ale pro poskládání celé mozaiky je důležitý. I přes závažnost tématu jsou tu citlivě nadnesené dílčí scény kde se musíte zasmát. Klobouk dolu jak to jako celek funguje zcela harmonicky ve všech ohledech.
John Wick 3 (2019)
.
Synchronic (2019)
.
Agent (2019) (seriál)
.
Fauda (2015) (seriál)
.
Zabiják (2023)
Řemeslně skvělá fincherovská práce s výborným Fassbenderem, poutavou kamerou a vnitřním monologovým vyprávěním, kde scéna za scénou naprosto ukázkově utíká. Pro někoho možní vnitřně odtažitá, ale to už si se sebou musí každý vyřešit sám. 4,5*
Rose Island (2020)
a to nejen diky přítomnosti Matildy de Angelis.
Jak se stát tyranem (2021) (seriál)
Zábavnou formou vysvětlená univerzální pravidla na cestě za úspěšnou diktaturou a jako fajn bonus často doplněná pěknými animacemi.
Setkání (2023) (seriál)
Každý díl se věnuje jednomu UFO příběhu z té či té části světa v dané době, ale v zásadě se za celou dobu nedozvíme NIC objevného než jen shrnutí informací z těchto událostí. Všemi díly ale se čas od času prolne jedna pro mě nosná a zajímavá myšlenka, která vám může ušetřit sledování tohoto seriálu. Proč jsme celosvětově ochotni dávat takovou váhu náboženství a víře, pro jejichž zákony kterými se lidí řídí nemají velmi často žádné faktické důkazy a přesto na těch tezích stavíme, ale zároveň nejsme ochotni uznat, že mimozemské civilizace existují a navštěvují nás a my jen nejsme schopni získat jasné faktické poznatky, kterými bysme si toto potvrdili?