Oblíbené filmy (10)
Salton Sea (2002)
Krásnej film! Všem doporučuju.. chce to ale soustředěnost, pořádně se dostat do toho děje, vnímat všechny zápletky, protože tohle je jeden z těch filmů, které musíte dokoukat do konce abyste pochopili..Mě si naprosto získal a dokázala bych se na něj koukat pořád dokola.. Bobby: "Máš igeliťáák?!!" :D
Ctihodný občan (2009)
Kult hákového kříže (1998)
Orphan (2009)
23 (2007)
Chraň nás od zlého (2014)
Vooostrý too! Nečekala jsem, že budu až tak vykulená. Zvládnu toho hodně, ale u tohohle filmu jsem si párkrát řekla "Sakra, už neee!" A to se mi moc často nestává. Výborný to bylo!
Ďáblův dvojník (2011)
Rozpolcený (2016)
Výborný, výborný, výborný)) Přesně splnilo moje očekávání. James McAvoy je prostě jeden z nejlepších!