Recenze (436)
Ostrov (2023)
Ale proč ne. Aspoň si udělali všichni hezkou dovču .Důležité je, že to někdo zaplatil .
Láska a smrt (2023) (seriál)
První dva -tři díly to vypadá celkem na nudu, ale pak se to rozjelo, že jsem to spolknul na jeden nádech. Výhodou bylo nejspíš i to, že jsem o případu nic nevěděl, tak mě to až do závěru udržovalo v napětí. Výkon Elizabeth Olson byl perfektní, Jesse Plemons jako lamač ženských srdci a svůdník mi tam poněkud nesedl.
Halo (2022) (seriál)
Za tu šikmoočku a její linku to bylo opravdu na odpad, ale buďme milostivý a věřme v lepší zítřky, potenciál tam je.
Beze stop (2018)
Velmi dlouhá a nezáživná nuda v krásné přírodě. Žádný zvrat, překvapení všechno se pomalu táhne k očekávánému konci.
Monstrum (2022) (seriál)
Trochu víc zatlačit na pilu(nebo vrtačku) ,přidat "krev" a byla by to čistokrevná pětka. Přepálená stopáž, ale zahráno bravurně.
Prvotní vztek (2018)
Predátor z WISHe.😁
Papírový dům (Netflix verze) - Pět minut předtím (2020) (epizoda)
To už je opravdu vrchol debility. Tam nikdo ve štábu nemá kousek logického úvažovaní?
Poslední žoldák (2021)
Jenom žasnu, že někdo v souvislosti s tímto filmem použije slovo "vtipné"! To byl vrchol ubohosti JCV, kterého mohl dosahnout. Alespoň v té první půlce filmu. A že by se to v druhé části nějak prudce změnilo, o tom pochybuji a vůbec to ani nehodlám zjišťovat.
Skryté zlo (2018)
Až příliš mnoho nelogičností a slabší druhá půlka shazuje celý film.
Marrowbone (2017)
Nezaživná a táhnoucí se nelogická nuda, v pomatené hlavě nesympatického chlapce. Tak zase jste mě jednou dostali na procenta....