Recenze (150)
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Celkem pozitivní překvapení v tom, že cestování časem dokázali ukočírovat, co se logiky týče.
My Fair Lady (1964)
Bylo mi utrpením to dokoukat. Staré americké filmy jsou z dnešního pohledu zkrátka otřesné. Poslední hodina byla nejhorší. Kdyby ten film zbavili všech (všech!!!) písniček, stopáž zkrátili o hodinu a natočili to v reálném prostředí a ne v divadle, byl by to možná(!) aspoň trochu ucházející film. A divadelní herectví, zejména ty různé strojené davové scény apod. prostě nesnáším. Slovy Pohlreicha pateticky řvu: „Vždyť je to hnusný!!!“
Siworae (2000)
Z filmu mi stačilo vidět pár minut a byl jsem si jist, že mě udrží až do finiše. Oproti filmům z evroamerické produkce minimum hudby, minimum slov, silný, dobře promyšlený příběh. * Konec to zkazil. Logika tam dostává na zadek.
Jestřábí žena (1985)
Film s opravdu rušivou hudbou. Ty syntetizátory se ke středověkému příběhu hodily jak kanady ke kravatě.
Najväčšie kriminálne prípady Slovenska (2006) (seriál)
Dobře natočené. Nelíbil se mi poměrně velký prostor pro študované blby, co měli u svých jmen profesi psycholog. Ne, že bych proti těm chlapům a ženským ušatým něco měl, mluvili k věci, ale jsou to jen kecálisti. To tam mohli dát rovnou prostor věštcům z křišťálové koule. Ti taky dokážou zpětně okecat úplně všechno.
Galaxy Quest (1999)
Jedna z nejlepších parodií, jakou jsem kdy viděl. Stačilo jen, aby herci hráli „sami sebe“ a ne cvoky patřící na uzavřená oddělení psychiatrických léčeben, jak tomu v parodiích bohužel často bývá.
Profesionál (1981)
Kdybych ten film viděl poprvé a nikdy více, asi bych k němu byl shovívavější. Viděl jsem ho poprvé asi před 15 lety, ale dodnes jsem si pamatoval konec. Takhle jsem se zaměřoval na jiné podružnější detaily, z nichž mě nejvíce vytáčely hloupě zahrané pocity zbabělosti Michel Beaunea.
Zahalte jí tvář (1985) (seriál)
Detektivní seriál, který diváka podvádí, protože neodkrývá karty vyšetřovatele. Stačí se podívat na začátek prvního dílu a konec posledního, vše ostatní je jen naprosto nepodstatná omáčka.
Terminátor (1984)
Herecký výkony otřesný, ale jako úchylná komedie – proč ne. Zajímavé je, že takový Rambo je podle mě dodnes perfektní. Asi to je těma „trikovejma“ záběrama, za něž by se nemusel stydět Zeman v Cestě do pravěku :-D.
Nový svět (2011)
Film není ani tak o samotném sdružení Uus Maailm, spíš je to s humorem natočená sociologická sonda do žumpy lidské společnosti. Několik rozumně se jevících lidí začne poslouchat líného, nezodpovědného, idealistického a anarchokomunistického lháře bez jasné vize, který absolutně není schopen ani lehce přemýšlet nad ekonomickými záležitostmi a jediné, co naopak umí, je kecat a dělat chaos v ulicích. Střetnutí s realitou proto zákonitě musí dopadnout tak, jak to dopadlo, tedy dobře pro jejich sousedy, kterých mi po celou dobu projekce snímku bylo líto.