Recenze (648)
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Bola to zlatá doba keď som žral filmy podobného kalibru. Po dopozeraní som mal chuť si to rozdať s kvetináćom (cit. POMO) alebo niekomu rozkopať face. V dnešej dobe sú to už len miznúce spomienky na typ fimu pro ktorom som vyrástol.
Báječný Fantozzi (1986)
Bože to je blbé a fakt. Paulo Villagio svojím priblblým herectvom zabíja aj tie momenty ktoré by mohli byť kvázi vtipné. Nechápem ako sa my to mohlo niekedy páčiť. :(
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Najlepšie prepojenie jednej hexalógie.
Saw: Hra o přežití (2004)
Keby James Wan tušil akú hororovú seriu započne možno by sa do toho projektu ani nepúšťal. :) Film ťaží predovšetkým s výborného nápadu a pre mňa aj šokujúceho rozuzlenia. Proste prekombinovaná detektívka ktorá mala skončiť prvým dielom!
Umučení Krista (2004)
Desná zývačka. S výnimkou Piláta boli herecké výkony úplne o níčom. Príbeh bez kontextu, ktorý sa snaží len odškrtávať všetky útrapy Ježiša od poslednej večere. Gibson ruka sa vraj objavila v jednom zábere, keď pribýjali Ježiša ku krížu. Zaslúžil by si po nej kladivom.
Matrix (1999)
Občan Kane žánru sci-fi. :) Neskutočne nadupaná jazda, ktorá na sklonku druhého tisícročia určila možnú víziu toho tretieho. Film ktorý skĺbil premakanú formu s filozofickou víziou možného zániku ľudstva, ktorý prežívajú vo virtuálnej realite MATRIXU.
Ti druzí (2001)
Asi najsilnejšie horory aké som kedy videl za úplne zaobídu bez hektolitrov krvi a chlápíkov, ktorý majú radi hokej, alebo ľudské mäso. Horor Tí druhý potrvdzujú kvality Španiela Amenabára, ktorý už vo svojom filme Diplomová práca potvrdil, že vie pracovať s napätím a vôbec nenudí. Ak bol niekoho šiesty zmysel ťažko stráviteľný tak nech toto radšej nepozerá.
Psycho (1960)
Projekt 100 (2009)