Recenze (97)
Kurýr 3 (2008)
Tragédie ... takovéto pokračování dobré 1ky a 2ky ... doufám, že nikoho nenapadne natáčet 4ku :-)
Karamazovi (2008)
Silný příběh vyjímající se v dnešní době samých krváků. Pro prostoduchého diváka film "o ničem", pro ostatní dobré odreagování smyslů od denního koloběhu ....
Pan Včelka (2007)
dobré na deštivé odpoledne v lednu ....
30 dní dlouhá noc (2007)
Dobrých 60%, dobré prostředí, takový lehčí horor, konec mě docela dostal, ale budiž stálo to za zkouknutí.
Saw 4 (2007)
Tvůrci se trošku uklidnili oproti trojce. Celá čtyřka je jakžtakž pokračování s náhledy do minulosti. Distributora píše o přitahování diváků s více čísly pokračování - ale dost o tom pochybuji. Pokračování která nás čeká "možná" uvidíme kam se dostanou tvůrci, že by snad opět k thilleru jako u jedničky?
Saw 3 (2006)
Již není co komentovat, drsný horor pro otrlé povahy. Čekal jsem trošku návrat k jedničce, ale asi to není to co tvůrci chtějí - vrátit se k divákovi a zaujmout ho.
Saw 2 (2005)
Přibylo krve, trošku drsnější než jednička. Pro slabšího povahy již nezkouknutelný film, myslím že pokračování bude asi drsnější.
Saw: Hra o přežití (2004)
Skvělý thiller, napínavý děj, ne moc krve - tak akorát :-) pokračování čeká ....
Ray (2004)
tak dokážu říct, dokázal bych na to kouknout ještě jednou a dostalo by mě to stejně ..... fakt pěkný film
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Co ten Bruce ještě nezvládne :-) Film plný akce (někdy až neuveřitelné akce), ale stojí to za to skouknout ho.