Recenze (97)
Nabít a zabít (2006)
Byl jsem vtažen do děje. Propracovaný scénář, Josh a Bruce skvělé výkony. Prostě mě ten film dostal :-)
Silent Hill (2006)
Předlohu neznám, ale myslím si, že to mělo zůstat pouze u hry.
Vanilkové nebe (2001)
Open your eyes, open your eyes .... Na první zkouknutí pěkné, na podruhé už jsem byl v realitě.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Pan Klein se oproti 4 polepšil, ale první tři básnicí jsou navýši.
Andělské oči (1994)
Jednou a dost. Vícekrát to vidět nemusím.
Konec básníků v Čechách (1993)
Dlouhá prodleva mezi trojkou a čtyřkou je znát. Už je to někde jinde.
O statečném kováři (1983)
Krásná pohádka na kterou se určitě budu dívat ještě se svými dětmi.
Jak svět přichází o básníky (1982)
K hodnocení není co dodat.
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Básníci jsou básníci ..... klasické hlášky slyším skoro dnes a denně :-)
Jak básníkům chutná život (1987)
Básníky můžu, ale pouze do trojky, dále ne ......