Recenze (49)
Volání o pomoc (2007)
Netvrdim, ze to bylo veledilo, ale tenhle film se me proste dotkl.
21 gramů (2003)
Je mi úplně trapné dát mezi tou záplavou pěti hvězdiček jen tři. Jenže tenhle film ode mě prostě víc dostat nemůže. Podobnou tematiku mám ráda - životní ztroskotanci, to je moje. Tohle mě ale emocionálně nikterak nezasáhlo. Takových zajímavých postav a do žádné jsem se nemohla vžít, nebo k ní aspoň cokoli cítit. Nepopírám, že snímek disponuje kvalitním tématem, dobrou kamerou i obsazením, ale dalo se z něj vytáhnout víc.
Jamie's School Dinners (2005) (pořad)
Kdyby mu to vyšlo, asi bych hvězdičku přidala, jen z čiré radosti. :)
Jamie Oliver: Roztančená kuchyně (2002) (pořad)
Jedna z nejlepších kuchařských šou. A to jak Jamie vymačkává citron, to je fantazie!
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Alan Ball, tvůrce úchvatného seriálu Odpočívej v pokoji, tentokrát v novém kabátě. Možná trošku naivnějším, přesto však více než lákavém. Konstantně dobré herecké výkony a zajímavé postavy doprovází cynismus, sex a násilí, stejně jako neopakovatelná a alespoň pro mě tak nějak huboká romantika.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Takoví o něco lepší Přátelé s o mnoho sympatičtějšími postavami.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Tohle je umění!
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Divat se, jak vyherce naslepo strili okolo policka s premii a nakonec vyhrava nekolik usmudlanych stovek? To ma uroven!
Lesní duch (1981)
Skvela legrace na sobotni vecer. Nekolik lekacek a zombikum navic lezou z rukavu michany vajicka. Tohle si min nez tri nezaslouzi.
Prokletí (2005)
Měla to být komedie, ne?