Recenze (177)
Není čas zemřít (2021)
Je to už asi třetí bond v řadě, kterého jsem viděl a po týdnu se ptal sám sebe o čem ten poslední Bond vlastně byl - stihl jsem ho dokoukat do konce?....
Signál z neznáma (2014)
Něco strašně o ničem. Celou dobu čekám jak se to pomalé tempo vyvine a ono vlastně vůbec nijak. Jen se do toho zamotaji napady z jiných filmů.... Celkově takové nijaké ukradené nic
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
Myslím ze na LSD bych to pochopil mnohem lepe :-)
Pátý element (1997)
neskutecna, ale neskutecna blbost !!!
Lidice (2011)
Příběh nepůsobí na můj vkus vůbec dojemně, což jsem čekal, že bude divákovi vnucováno. Ale kamera je skvělá, Karel Roden nepřehrává a celkový dojem je opravdu velmi nadprůměrný. Čekal jsem film úplně jiného ražení, o to víc si mě získal, ač 5 hvězdiček je možná moc, 4 je málo
Nákaza (2011)
Velmi zvláštní film. Pro mě zvláštní tím, že hodnotím 5ti hvězdičkama, ale podruhe se na něj asi už nepodívám. Celou dobu jsem měl takový zvláštní pocit, který se popsat nedá. Ten film si mě podvědomě prostě něčím získal
Blade Runner (1982)
k tomuto sci-fi jsem si proste cestu nedokazal najit, ani napodruhe :-( Prijde mi ze se ve filmu nic nedeje, a z toho celkovy dojem je takovy utahany, ospaly...
The Art of Flight (2011)
Výborné záběry, dobrý extrém, ale taky dobré komerční video na nápoj, co dává křídla
Warrior (2011)
Výborná pecka, film, od kterého jsem nic nečekal a vyklubal se z nějo hodně silný zážitek!
Doba měděná (2010) (studentský film)
Film je od začátku pojat velmi zajímavě, jen konec je velmi uspěchaný, náhlý, bez myšlenky... Chtělo to ještě dotáhnout, proto hodnotím jen 3*