Recenze (10)
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Sci-fi brané trošku jinak a přesto originálně. Tato výborná komedie patří v tomto žánru určitě mezi špičku a rozhodně se u ní zasmějete.
The Garbage Pail Kids Movie (1987)
Tak nevim jestli se mi chtělo u tohoto filmu smát z trapnosti nebo zvracet, opravdu těžce podrůměr . Kdybyste dva dny jeli nonstop a nakonec si pustili tento film, dozajista zemřete :)
Paranormal Activity (2007)
Cekal sem teda mnohem vic, Hodinu se nedelo absolutní nic, maximálně dva zvuky a až už vypadalo že se to rozjíždí, nerozjelo. Myslím si, že tady byla dokumentární kamera absolutně zbytečná.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Indiana Jones je prostě klasika, kterou by měl vidět každý a určitě zato stojí se na něj podívat. Film z dílny Spielbera a Lucase je plný akce, humoru a dobrodružství. Harrison je nezapomenutelný a těším se na pětku, doufám že bude stejně dobrá jako všechny čtyři díly. Nejvíce se mi sice líbí trojka, ale jednička je taky super - 90%
Krokodýl (2000)
Neskutečně trapné, že se mi chce až brečet, polovinu filmu se prosmějete nad absurditami a nesmyslnými scénami. Navíc lovec krokodýlů, který si za každým slovem odplivne a všudypřítomná věta: "Je tady!!!" :D:D:D
Anakonda (1997)
U tohodle se dá jenom smát, opravdu legendární:D
60 sekund (2000)
Za jeden z nejlepších soundtracků, jinak bych dal 3 - 50%.
Zombieland (2009)
Dobrá komedie se světlými momety k zasmání, hezky propracované, V USA trhák, uvidíme jak film dopadne v našich kinech. Woody Harelson je v roli perfektní. 70%
Shrek Třetí (2007)
Jeden z nejhorších animovaných filmů za poslední doby, tvůrci by se měli za něho stydět. Trapné vtipy a nesrovnatelné s jedničkou - proto odpad.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Spielberg opět natočil parádní film a k jeho mistrovským dílům často není co dodat, tento film řadím mezi nejlepší válečné filmy. Absolutně dokonalé a filmově nezapomenutelné vylodění v Normandii vás vtáhne do filmu tak, že ho musíte vidět znovu.