Recenze (246)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Konečně jsem tohle anime viděl celý. Má to samozřejmě hluchý místa a spoustu statickejch frejmů, ale nakonec to předčilo mý očekávání. Ten závěr je prostě kulervoucí. Druhá řada, která vznikla po 20 letech, bude mít jen těžko takovouhle kvalitu...
Fargo - Season 1 (2014) (série)
Musel jsem vidět dvakrát, jinak to nešlo... Takhle kvalitních seriálů najdete jen hrstku. Ó to větší jsou to ale pecky.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Jako samostatnej film relativně ok, ale jako Evil Dead nevím nevím...
Absťák (2021) (seriál)
A to jsem měl strach, že to bude nuda... Naprosto luxusní práce.
Avatar: The Way of Water (2022)
CGI samozřejmě špička, ale jinak těžkej opruz. Je tam skryto zhruba 30 minut reálného filmu, zbytek je jízda na zvířátkách. Objektivně to má tak na 50 % a to jen díky technický stránce.
Černobyl (2019) (seriál)
Tak tohle byla velká kuřba a upřímně je dost těžký hledat nějaký nedostatky. Je v tom po celou dobu obrovská naléhavost, kterou výtečně doplňuje tísnivej soundtrack. Možná škoda, že to nebylo celý v ruštině, ale i tak si člověk strašně pošmákne. Po těžkým faux pas s finále GoT se HBO opět hlásí o místo na seriálovým výsluní.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Až na pár nudnějších, ale ne nudných dílů, kterým se žádný seriál nevyhne, je to hodně koukatelné. Skvělá atmosféra, výborní herci a dobové detaily, o soundtracku nemluvě. Tady si dal někdo záležet.
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
Herecká i režijní laskomina. Dílů mohlo být klidně i jen 5, ale i tak to stojí za podívanou. Moc příjemný překvapení i od Stillera!
Upgrade (2018)
Jednoduchý, zábavný, skvěle odsejpající a lepší než poslední Blade Runner.
Vyvolený (2000)
Výjimečný film nejen v portfoliu M. N. S., ale i mezi všemi ostatními. Můžu s radostí vidět jednou ročně a pořád mě baví. Skvělý v detailech i celku. Civilní a přesto komiksovější než všechny marvely dohromady.