Recenze (77)
Láska a lidé (1937)
Dnes už pouze úsměvný film. Znám Vančuru hlavně jako prozaika a tudíž mi na tomto filmu přišlo nejzajímavější vidět, co takový velký spisovatel dokáže na filmovém plátně. Zcela uznávám Vančuru jako osobnost a literáta, jako filmař ale pro mě zůstane pouze experimentátor-pokušitel.
Muž ve stínu (2010)
4/5*
Barry Lyndon (1975)
Svou nicotností je to geniání dílo, které asi může sem tam někoho bohužel nudit, čímž by se ale nikdo neměl nechat odradit, protože je to počin vskutku velkolepý! 5ive stars and bow to Kubrick, the king!
Rozervaná objetí (2009)
Tenhle film má skvělý plakát! ...který mi mimochodem děsně připomíná Hitchcockovi Ptáky. -_-??!!
Milenci (2008)
Wow! Poklona před celým tvůrčím týmem!
Pretty as a Picture: The Art of David Lynch (1997) (TV film)
Uf! Tak ten Lynch nakonec nebude uplný blázen.
Lost Highway (1997)
Na pomezí 5*. Asi nejměně pochopitelný Lynch, ale nudit se určitě nebudete. Často se divím, že je v dnešní době někdo vůbec ochotný Lynchovy filmy produkovat. Spíš si dokážu představit, že podobné filmy se budou točit tak za 500 až 1000 let v podivné divoké budoucnosti :-)
Mulholland Drive (2001)
Nemám výhrad. Je to sice velice výstřední, zvláštní a těžce po/(u)chopitelný film, ale také hluboký a nad míru fascinující.
28 dní poté (2002)
Thumbs up! Jen málo chybělo k dokonalosti.
Mělký hrob (1994)
Bát nebo se smát? Skvělý název mluví za vše :-)