Recenze (184)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Akční popkornová zábava z cool historického období. Nenudil jsem se.
Taková zvláštní rodinka (2001)
Dojemná a svěží podívaná s typickým Andersonovským humorem. Je to jakoby z jiného světa. Prapodivně pravdivé.
Dračí bouře (2004) (TV film)
Nářez! Větší kRáVoViNa se najde jen ztěží. Neotřelá podívaná se odehrává v chudém království, kterému panuje John "Gimli" Rhys-Davies - po Pánovi Prstenů se asi fantasy nemohl nabažit... V hlavní ženské roli bývalá Playboygirl Angel Boris, do ní zamilovaný "Lovec", který trochu připomíná Aragorna, číňan, kouzelník a další postavičky jsou členy skupiny, která musí zlikvidovat pět draků a zachránit krále od jiného krále. 2 hvězdičky dávám proto, že je to celý tak moc trapný až je to vlastně vtipný. Pokud jste viděly Robot Monster nebo Plan 9 from Outer Space, víte o čem mluvím...
Collateral (2004)
Vynikající! Ještě měsíce jsem se s tímto filmem loučil a vytěsňoval ho z hlavy ven, stejně jako postavu Vincenta a jeho filozofování a chladnokrevnost - opravdu postava jejíž charakter by se dal studovat (a to stačí 119 minut filmu). Kromě toho tvoří úžasnou atmosféru tma a světla velkoměsta a kdovíco ještě... Prostě paráda. Drobné chybky ve scénáři odpouštím.