Recenze (377)
Truman Show (1998)
konečně film, kde neni carrey jenom blbec s gumovou hubou a tělem. krása a mrazení z týdle reality show
Králova řeč (2010)
skvělý výkony, colin f. jedinečnej v životní roli, dle mýho
Frajer Luke (1967)
tehle film by zasloužil hvězdiček 10. film filmů
Smrt jí sluší (1992)
vybavení filmu kvalitní, výstup dost mizernej... hodně mizernej
Návrat do budoucnosti (1985)
todle je bomba. i když už notný retro, ale stále pobaví. z dalších návratů tak nadšená nejsem, ale todle nikdy neurazí
Forrest Gump (1994)
moje IQ je taky pod úrovní vstupu na základní školu, ale zvládla sem zatím jen zásobník na krmení pro kočky z PETky... forrest je mazák. já vlastně ani nevim, jestli je to smutný, vtipný nebo nijaký. ale je to skvělý
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
jednička je dobrá, milá a hodnější. dvojka je konečně akční, i když teda by to muselo mít asi 8 hodin, aby to chytlo všechno z předlohy. ale nedá se nic dělat, pro mě z dílů nejoblíbenější.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
tak tohle je roadmovie jak má bejt! jeden z nejoblíbenějších filmů u mě přechází skoro až do smyslu života :) a sem ráda, že nezkuvili konec patetickou romantikou (do jistý míry)
Sedm (1995)
tak se mi zadařilo tenhle film po dlouhý době zase vidět... a zase mě mrazilo, stejně jako poprvé. nepřekonatelné
Začalo to jedné žhavé noci (2001)
"co ste zač, village people?" ... todle mě rozbilo. veliký překvapení, čekala sem průměrnou blbost a nakonec paráda :))