Recenze (121)
40 dnů a 40 nocí (2002)
Hm musím uznat, že mít takovejhle nápad na film klaním se. Na smál jsem se bavilo mě to dobře natočený no problem.
Kult hákového kříže (1998)
Po shlédnutí tohoto filmu se snad každý člověk zamyslí byl to hustej film se 100% pravdou. Takovejhlech filmů by se mělo točit víc!!
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Byla to teda kravina, ale zasmál jsem se!
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Tohle je teda super film, a ty hlášky, seriál je super ale film je lepší.
Zločin je extrémní sport (2002)
Jo tahle partička měla fakt pod čepicí nebo pod Bruslemy?pěkný to film...
3:15 zemřeš (2005)
salbý žádný vzrůšo, ale za snahu dám 1.
Saw: Hra o přežití (2004)
Vynikající filmeček takový mě byvěj kdž i vy musíte mírně přemýšlet kdo je vrah, tenhe film byl dobře propracovaný až na jednu maličkost nakonci kdž zabil toho Seba proč si nevzal tů zbran a neodstřelil si zámek na noze no nic dávám 5.
Klub sráčů (2000)
Co dodat hodně lidí si myslí, že tenhle film je hrůza,já si to nemyslím. takovéto příběhy má asi každý no jen nějaké.Tenhle film je pro mě fakt ten nejlepší na světě a vy ho řadíte skoro až na dno viděl jsem ho už asi 30*a můžu se na něj podívat kolikrát chci a vím, že mě nezklame.Pohodová muzika, herecký obsazení dokonalý,komedie u které se tlemíte od začátku dokonce. Určitě jste neuhodli,že Kathy Burke hrála v tomto filmu Perryho, já jsem to tedy poprvé nepoznal a hrála to ženská. I ten příběh je super prostě dva pubertáci zabývající se muzikou, každej má svůj styl tak ho nepotápějte jako tenhle film!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a kdyby tady byla 10 tak mu ho dám!
Román pro ženy (2004)
Tento film mě velice sklamal očekával jsem víc no,ale hlavně když je to český.Jako takhle děj byl dobrej.
Dangerous Tides (1998)
Hmmmmmm nejlepší erotický film co jsem kdy viděl!Tomuhle filmu se nic nevyrovný a ta blondýna..