Recenze (778)
Tenet (2020)
Film s cool vizualem, ktery je ale tak zasmodrchany sam do sebe, ze na nej potrebujete mapu (nebo mozna spis autoatlas). Mozna, ze az si to nekdy pustim znovu, tak hodnoceni zvednu.
Skvělé dobrodružství Billa a Teda (1989)
Komedie z jednodussich dob, ktera je sice priblbla a totalne kasle na kauzalitu, ale presto (nebo mozna prave proto) je fakt zabavna, pokud vypnete mozek a prijmete premisu, ze Napoleon miluje tobogany a Cingischan baseballovy palky.
Vyproštění (2020)
Ctyri s odrenyma usima. Akce je skvele natocena, intenzivni a adrenalinova, ale ta omacka kolem je tisickrat videne klise. A ten uplne posledni zaber mozna chtene mnohoznacny, ale zaroven nechtene ponekud k smichu.
Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge (2020)
Poradny masakr. Ale ze jim do zaverecnych titulku proklouzlo Lui Kang misto Liu Kang, to je teda poradna ostuda...
Bloodshot (2020)
Je to ukrutna chujovina, ale po deseti hodinach intelektualni prace to byl prijemnej oddech.
Jumanji: Další level (2019)
Hodne slaby tri hvezdicky a hodne slabej odvar prvniho dilu...
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Komentar pisu par dni po shlednuti a tak nejak mi dochazi, ze si z toho barevneho mismse vlastne nic nepamatuju - jen takovej vzdalenej pocit, ze akcni sceny byly dobry a napadity. Ale to je trochu malo.
Le Mans '66 (2019)
Automoto porno nejvyssi kvality, asi stokrat zabavnejsi nez sledovat v televizi opravdove zavody.
Bohemian Rhapsody (2018)
Jasne, je to v podstate jen standardni hudebni biopic, ale jsou to kurva Queeni a Rami Malek je naprosto strhujici. Brecel jsem jako zelva a nestydim se za to. Show must go on!
Joker (2019)
Joaquin Phoenix nebo Heath Ledger? Nejak se porad nemuzu rozhodnout...