Recenze (39)
Millerovi na tripu (2013)
Neuvěřitelně vtipná záležitost. Je to už dobrou chvíli po shlédnutí a pořád se vnitřně směju. Bylo to skvělé a všem doporučuju shlédnout. Pobavila jsem se jako dlouho u žádné komedie.
Nová holka (2011) (seriál)
Ano, má to trochu pomalejší rozjezd a zezačátku to není tak super, ale po pár dílech si to člověk prostě zamiluje. Je to skvělý seriál a těším se na další díly! A doporučuju ho, samozřejmě.
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Naprosto úžasný seriál. Do posledního dílu napínavý. Zde se nestalo, že by kvalita s počtem dílů klesala, naopak. A moc mě mrzí, že už další díly nebudou. Doporučuju všem!
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Ještě teď se uvnitř třesu. Války jsou hnus a hrůza. To nedokážu nikdy nikdy pochopit..Film je úžasný.
Odsouzeni k boji (2007)
Neuvěřitelný, v jakém světě žijeme..jsem z tohoto filmu zaražená.. Nejhorší je, že my nic udělat nemůžeme, tohle je už příliš roztočený kolotoč.. Myslím, že film dokáže výborně zachytit to, jak zamotané a tragické to tam je.. Je mi z toho až úzko.. Určitě by tenhle film lidi měli vidět.
Avengers (2012)
Na akční filmy moc nejsem, ale tohle byla bomba. Strhlo mě to a ještě dobu po konci filmu jsem nadšená. Můžu doporučit všem!
Půlnoc v Paříži (2011)
Neskutečně příjemný film, který vás donutí přemýšlet..A ještě se u toho parádně pobavíte :-)
Květ pouště (2009)
Neuvěřitelně syrový příběh, po kterém jsem zůstala jen zírat.
Vzpomínky na lásku (2004)
Jeden z nejkrásnějších filmů, jaké jsem kdy v životě viděla.
Valčík s Bašírem (2008)
Film, který se mě neskutečně dotkl. Můžu jen doporučit.