Recenze (513)
Mechanik (2004)
Wow takt oto mě opravdu nesmírně překvapilo. Do samotného konce nebyl vidět ani náznak toho zvratu, který po celkové gradaci prostě musel přijít. Nejhorší na tom bylo, že to nebylo až zase tak dobré, ale člověka to uchvátí a zajímá natolik, že se nemlže přestat dívat. Proto ty 4*
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Tak i když je to totální hovadinka, tak jsem se u toho opravdu chlámal. Jeden joke za druhým atd. Nejvíc mě dostávaly ty songy při aktu nacistických zombíků :D PS: V žádném případě nepouštět dětem. Film obsahuje snad jedno sprosté slovo na 3sekundy filmu tak si to spočítejte.
Čivava z Beverly Hills 2 (2011)
Malé čivalové se naprostou odpoutaly od předsudku, že pokračování je horší a všem to totálně natřeli. Tentokrát je to ještě o kus větší psina.
Čivava z Beverly Hills (2008)
Teda i když toto byla toková docela kravinka, tak se mi to deocela líbilo. Bylo to vtipný, částečně čivavově akční, ale fakt hezky udělaný.
Šakalí léta (1993)
Sice slabý příběh jak něco, ale vtipný scény a suprová muzika to docela vynahrazuje. Stejně ale nemůžu dát lepší hodnocení, než je toto.
Něco jako komedie (2010)
Řeknu vám co mi tento film nabídl. Téměř nic. Víc než příběh toho kluka mě zajímal příběh jeho staršího kámoše (v role Zach Galifianakis). Nebylo to zrovna jako špatně udělané a ani to nebylo zcela jako bez myšlenky, ale co mi nejvíc vadilo byl ta monotónnost a předvídavost. Hlavně díky tomu mě příběh fakt nezaujal a tak jsem se docela dobře nudil. 45%
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Rozhodně nejlepší snímek z trilogie Underworld. Děj měl docela i smysl, měli jste komu fandit protože zde bylo jasně zřetelné kdo je dobrý a kdo je špatný, mno a motiv boje za svobodu je jasně dobrý. 62%
Odstřelovač (2007)
Musím říct, že jsem od toho čekal trochu něco jiného, ale i přesto jsem byl velice příjemně překvapen. Byl to totiž akcí totálně nabitý, konspirační (u mě za toto +, páč mám rád konspirace a jejich odhalování ;D) a inteligentní film. Co víc si přát?
UFO: Vím co jsem viděl (2009) (TV film)
Opravdu zajímavý dokument na ještě zajímavější téma. Ale bohužel to nebylo odhalení ufonů v co jsem doufal. Nicméně věřím, že vlády se nějaké tyto věci už snažili ututlat.
Underworld: Evolution (2006)
Sice ne můj šálek kávy, ale pořád lepší než jednička. Může za to asi ta větší dobrodruhovost, která je ale přitom stejně nesmyslná jako celý příběh.