Recenze (138)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Že bych to chtěl vidět podruhé, to vůbec.. na druhou stranu to ve mně vyvolalo dost emocí a to odpor k matce, která sebe sama dostala do sraček a ještě zatížila všechny děti tím, že se o ni musely starat. Nejvíc tomu dává Depp, který to nese všechno na svých bedrech a jeho povinnosti bych fakt mít nechtěl.. co tam dělá malej Leonardo to jsou fakt haluze, háže rukama nohama , pohyby úžasný,nevím kde se to naučil.. :D a jeho český dabing je skvělý :o) nakonec zapálí barák a tím to hasne :D
Ro(c)k podvraťáků (2006)
NO ty woleeeeee :D jako zasmějete se.. :D nejlepší scéna, když si mádl dá kokain v tom potrubí :D a lítá tam jak fretka :D
Ink (2009)
Cože? Opravdu dlouho sem neviděl tak originálně provedený a hudebně ztvárněný a kouzelně propracovaný a občas předvídatelný a opravdu ORIGINÁLNÍ filmeček bez nějakých lepších herců.. pointa asi v tom, ež otec si musí vybrat dceru nebo kariéru, do toho vsunuté prostředí snů a iluzí, těch hodných a zlých a časové úseky rozbité až asurní posunutí a na konci krásné rozuzlení.. ano tohle je opravdu pecička.. :)
Kids (1995)
Krutý den teens.. znám pár lidí co by si to měli pustit :)
Spin (2005)
suprácký, zaujme jak hudbou tak i příběhem, který se odehrává na nějakém předměstí, je tu opravdu nahodilá směs lidí, probíhá klasický den.. v tom se stane průser, dj, co by anděl, bůh, to chce spravit a svým stage upravuje chod a vrací čas.. jen mu chvílí trvá než to vyladí, aby se všichni nepozabíjeli :D :D
Sex Drive (2008)
Tak na ty čtyři.. za tu scénu v poli kukuřice a s tou vačicí, jinak klišéééé.. občas fakt pecka.. dědkovi lezli koule :D
Ženy v pokušení (2010)
Nadprůměrný český filmek s řadou předvídatelných scén, nadruhou stranu jsem se bavil a užíval si filmek do konce, výborná Balzerová, žral jsem každou blbost :)
Disturbia (2007)
nevím proč a jak ale hrozně ten film žeru :)
V jako Vendeta (2005)
a pointa je?
Asterix v Británii (1986)
Výborný díl, ožralý obelix a mátový sos je na pět hvězd, čístý humor a nadsázka :)