Recenze (547)
Sedm (1995)
Příběh tak hutný, depresivní a beznadějný, že po shlédnutí má člověk chuť co nejrychleji skoncovat se životem.
Ti druzí (2001)
Pochmurná záležitost, a na rozdíl od Šestého smyslu jsem pointu neodhalil a pěkně mi při ní zamrazilo, proto film hodnotím víš....... Tak po druhém shlédnutí přidávám ještě jednu hvězdičku. I když jsem pointu znal, tak konec na mě opět silně zapůsobil. (21.11.2005)
Šestý smysl (1999)
Tři dávám protože pointa mi došla hned když Osment poprvé zakňoural "vidím mrtví lidi, ale oni nevědí, že jsou mrtví", koho to netrkne je šťaslivec a na film se může podívat třeba ještě jednou, já bohužel ne ....
Pod povrchem (2000)
Poměrně odvážný projekt (na tak profláklý scénář), který drží nad vodou jenom kvalitní režie a herecké výkony. Kdyby ten samý scénář natočil někdo méně schopný a jinými herci byl by to propadák. Takhle Zameckis buduje solidní atmosféru a i dlouhá stopáž se dá vydržet bez usnutí.
Krotitelé duchů II (1989)
Zdařilé pokračování jedničky, myslím si že i pro dvojku platí to samé jako pro jedničku. Úsměvná zábava s kvalitními herci a dobrými triky.
Krotitelé duchů (1984)
Největší Reitmanova hollywoodská trefa. Dobré herecké výkony a triky udělaly z této komedie zasloužený hit, na který se dá koukat a bavit se i po x (doplňte sami) letech.
Lovci upírů (2003)
Díky zběsilému hongkongskému střihu je i občasná snaha režiséra o budování jakési atmosféry zbytečná. Co nového film přináší? Máme tu nová pravidla pro upíry, které se od těch evropských liší (jsou to spíš zrychlený zombie) a upír x kung fu je také něco nového. Otázka jestli jsou to upíři i v originále, nebo je jen špatný anglický překlad.
Blade 2 (2002)
Důstojné pokračování jedničky. Zlepšení doznal i efekt anihilace upírů v prvním díle to bylo příliš umělé. Skvělou roli a nezapomenutelný text má Marek Vašut :)).
Blade (1998)
Kvalitní comics/horor / akce, krev, zabíjení, rychlý střih. Nic víc jsem neočekával a víc nedostal.