Recenze (244)
Nezvratný osud 2 (2003)
Pro mě dokonce lepší než jednička. Úvodní havárie je opravdu bezvadná a i pozdější úmrtí jsou originální. Efekty jsou výborné a herci sympatičtí. Nemám důvod, proč nedat plné hodnocení.
Paris by Night of the Living Dead (2009)
Pár vtipných záběrů ve filmu bylo, třeba Zidane nebo fotící asiatka, ale hroznejch záběrů, co měli bejt vtipný bylo víc. Efekty se mi celkem líbili.A v titulkách je krátká ukázka Tokio by Night of the Living Dead.
Piraňi II: Létající zabijáci (1982)
Jako malý dítě jsem měl dost rád tu scénu s napadením pláže.
Xena (1995) (seriál)
Špatná parodie na Herkulese. :D
28 dní poté (2002)
Čekal jsem víc. Nakažení byli hezcí (jestli se to tak dá říct), psychika postav taky dobře prokreslená, Londýn bezvadnej, ze začátku dokonce bez logickejch zádrhelů, ale potom se něco pokazilo a nastala dlouhá nuda. Až konec vytáhl mé hodnocení na čtyři hvězdičky. Ale žádnou pecku nečekejte, nebo budete zklamaní stejně jako já.
Ďábelský Santa (2005)
Celkem dobrá hororová komedie. Vůbec jsem se nenudil a některé dialogy se opravdu povedly. Jako oddychovka na večer se Ďábelský Santa celkem hodí.
Brouci (2003) (TV film)
Další z filmů, na které nemá cenu se vůbec dívat. Jeden stupidní dialog za druhým a ty, který nejsou tak špatný, nahradí pro jistotu ještě horší. Nikomu nedoporučuji.
Dravci (1999)
Jeden z nejlepších a taky nejoriginálnějších hororů, co jsem viděl. Sice uzdravování po snězení bylo celkem přehnaný,ale jinak celkem bez chyb. A ta excelentní hudba, lepší jsem ještě neslyšel.
Upír Nosferatu (1922)
Film mě nijak nezaujal, asi to bude taky tím, že vznikl 72 let před mým narozením. Kamera občas kvalitní, občas zase ne, ozvučení nic moc, jediný, co zvedlo moje hodnocení je upír, ten vypadal fakt dobře.