Recenze (198)
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Ano dám 3*, je to především kvůli technické stránce filmu, protože jde přece o AKČNÍ film. Teď marně vzpomínám na lepší "honičku" v autech(ano, druhý Matrix je o něco výš). Nejhorší jsou ale dialogy, potažmo "hlášky" a ap. To je opravdu něco tak trapného, že to úplně zkazí cekový dojem z filmu a sráží ho moc ,moc dolů.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Žádné veledílo čekat nemůžeme a do kina bych na to asi nešel. Na druhou stranu pustil jsem si to před spaním, protože jsem chtěl něco krátkého, svižného a nenáročného a můžu říci, že to bylo podle představ. V době 19.6.2013 je celkové hodnocení 70%?! To je pro mě překvapení. Nechci být hnidopich, ale to je hodně přeceněné.
Patrola (2012)
Ten konec byl prostě divnej..., škoda...
Obludárium (2009) (TV film)
Název filmu( v ČR) charakterizuje celý film.
Nebezpečné pouto (2006) (TV film)
...trapné
O statečném kováři (1983)
Pro mě srdcová záležitost a tedy jasných 5*.
Pí a jeho život (2012)
Dokonalá reklama na krásu barevného filmu
Argo (2012)
Pro mě zklamání. Dokumentární, technicky zdařilá, rekonstukce..., nic víc.
Rivoglio i miei figli (2004) (TV film)
Mělo to takový spád a náboj, že jsem u toho vyluštil pár křížovek. Sabrina Ferilli je ovšem dokonalá.
Zabiják Joe (2011)
Dám 4*, ale především za originalitu. Už první záběry(G.Gershon otevře dveře s "bobrem") naznačují, že půjde o něco netradičního. W.Friedkin se patrně rozhodl, že ve svém věku chce opět šokovat a asi se mu to povedlo. Jinak o snímku nemá smysl moc mluvit, to chce vidět!