Recenze (1 245)
Soudain seuls (2023)
Není snadný točit tyhle filmy o dvou lidech, kteří trpí v podstatě od první minuty. Děj se sice vleče, ale já se vlastně nenudil. Něco málo přes padesát procent je docela podhodnocený.
Konvoi (2023)
Válečný film to sice byl, ale řekl bych, že to byl víc osobní boj mezi prvním důstojníkem a kapitánem. Seveřani mě opět nezklamali.
Opičí muž (2024)
Láska k akčním filmům u mě s věkem klesá a klesá, tudíž není divu, že se mě film líbil jen do té doby, než se z něj stala brutální řezničina. Škoda, no.
Celý život (2023)
Tak smutný, ale tak nádherný.
Vincent musí zemřít (2023)
Tak sakra, proč musí ten Vincent vlastně zemřít? Tahle otázka mě napadala dobrou půlku filmu. Jednoduchý odpovědi se tady nenabízí, ale děj je promyšlenej a napínavější než většina hororů. Rozhodně moc příjemný překvápko.
Sleeping Dogs (2024)
Russel ty filmy furt ještě utáhne sám, ale už se u toho zadejchává, puclík jeden kulatej.
Dalva (2022)
Zajímavej přírůstek do kategorie následků zneužívání. Dětská hlavní hrdinka to zahrála skvěle, bez ní by film nefungoval. Nevím jestli je dobře, že to bylo celý pojatý takovým lehkým nádechem, protože to bylo na úkor napětí. Kdybych se u toho nerval s českým dabingem, šel bych asi vejš.
Radikální metoda (2023)
I přes věsmes sympatický postavy a odlehčený téma, to moc věrohodně nepůsobilo a ten konec, to byla amerika hadr.
Duna: Část druhá (2024)
Netřeba psát další komentáře, dvojka si udržela kvalitu jedničky a Bardem je nejlepší.
Jít krást koně (2019)
Pomalej filmeček, kdy hlavní postavy dohání půl století pohřbené staré vzpomínky a pocit viny. A je tam všechno co patří do Skandinávie. Borovice, sníh, srub a Stellan Skarsgärd. Pro diváka sice nedojde k žádnýmu dramatickýmu závěru, ale strašně dobře se na film koukalo.