Recenze (9)
Interview (2014)
Průměrná americká komedie, která těží z neplánované reklamy, které se jí dostalo po výhrůžkách ze Severní Korei a následné publicitě ve zprávách.
Želvy Ninja (2014)
Tak na želvy jsem už asi starý, jako děcko jsem je žral, ale tohle zpracování nestojí za nic. Želvy jsou škaredé a protivné, jediné na co se dá dívat je Megan a to je málo.
Kameňák 4 (2013)
Čekal jsem odpad, dostal jsem odpad.
Mrtví a neklidní (2013)
Mluvící zombí co umí běhat, ale víc než mrtvolu připomíná feťáka, se zamiluje do dívky, které nejdřív sní jejího přítele. Tato dívka místo toho, aby se ho pokusila zlikvidovat, a tím se zachránit, v sobě probudí nekrofilní sklony a city opětuje.
Po zániku Země (2013)
Většina filmu je o dvou hercích, kdy jeden ho drží nad vodou a ten druhý beznadějně potápí. Po vizuální stránce vydařené, příběh předvidatelný už od samého začátku, bez jediného překvapení.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Válka transformerů, tentokrát řízeném lidmi, proti godzilám, kde jednou vyhrávají godzily a jednou transformeři.
Arabela (1980) (seriál)
Jeden z nejlepších pohádkových seriálů plný hereckých hvězd té doby, který nebyl dosud nikým překonán.
Útok na Bílý dům (2013)
Velmi milé překvapení, daleko lepší než podobný Olympus Has Fallen.
Stážisti (2013)
Opravdu jsem čekal víc, na to že tohle je komedie tak tam moc vtipných scének ani hlášek bohužel není, jen samé motivační keci a celé to působí tak trochu jako reklama na Google.