Poslední recenze (41)
Krajina přílivu (2005)
Je pravda, že já si na dvorku hrála spíš s míčem a skákací gumou, než s mrtvolou tatínka a bonmotujícíma hlavičkama panenek... Přesto ale myslím, že Krajina přílivu opravdu skvěle dokazuje bezmeznost dětské fantazie. Zároveň naprosto syrovým způsobem servíruje bizardnost tohohle světa. Křehká Jeliza-Rose (dokonalá Jodelle Ferland) se vlastně jen snaží obrnit se proti všem těm hrůzám a najít spřízněnou duši, která by zrovna pravidelně "neodjížděla na prázdniny" a nevracela se z nich s modrým, oteklým jazykem...;) Moje hodnocení je spíš 4,5 - ale kvůli Jodelle Ferland a bratrům Dannaovým, coby hudebním skladatelům, přidávám ten půlbodík:)
Tajemné okno (2004)
Nemyslím si, že by filmu chybělo napětí a náboj. Většina filmu je celkem příjemné zjištění toho, že ne každý se snaží být za každou cenu inovátor a jede prostě podle starého, ale funkčního systému thrillerů. Přesto píšu většina, protože konec Tajemné okno bohužel naprosto degraduje do hlubin trapných teenagerských vybíječek. Škoda zajímavě nastartované atmosféry...
Arizona Dream (1993)
Poutavý a zajímavý, ale až příliš zdlouhavě vyprávěný příběh. Navíc balkánské vyprávění naroubované na americké prostředí mi prostě nějak nesedí dohromady. Postavy se chovají nepatřičně na to, jaký kontinent obývají. Ne, že by tam nebyl cítit závan svěžího Kusturicova humoru, ale výsledek je zvláštní nestálý mix. Jinak ale skvělý výběr herců - od prvního do posledního.