Recenze (455)
Památkáři (2014)
Pokus o dojemnou eskapádu umělců v uniformách krutě nevyšel. Vtipné je to za celou délku filmu dvakrát (a pokaždé je u toho Bill Murray), akční ani jednou, zato trapné a patetické je to prakticky celou dobu.
Věci, tak jak jsou (2012)
Zajímavá oddychovka, něco jako Lost In Translation.
Grandhotel Budapešť (2014)
Zajímavá groteska, ve které nechybí hvězdní herci, ale která postrádá hlubší smysl.
Kód Navajo (2002)
Zpomalené záběry výbuchů a postřelení vojáci metající salta patří spíše do devadesátek. Dneska to vypadá až amatérsky.
Lidice (2011)
Mrazivé, ale ne dost.
Maurice Richard (2005)
Vynikající sportovní životopisný film, který dokonale vykresluje atmosféru doby, kdy pomalu vznikal celosvětový fenomén. K dokonalosti chybí snad jen zajímavější finále.
Pirátské sítě (2014)
Nejzajímavější na tomto dokumentu není chování Afričanů (to přece nemůže nikoho překvapit), ale noblesa, s jakou dokázali filmaři úplně přetočit smysl svého filmu.
Hlídač č. 47 (2008)
Přišlo mi to hodně podobné Želarům, nicméně tady je to všechno pouze o Rodenovi a jeho halucinacích, což je škoda. Nejzajímavější část, to když Douša přijde o sluch, byla odfláknuta během pár minut. Tam mělo být těžiště scénáře.
Požáry (2010)
Ne!
Senna (2010)
U dokumentu těžko vytvoříte větší napětí než ve hraném filmu. Ale nikdo nevytvoří působivější scénář než život sám.