Poslední recenze (945)
7 životů (2017)
Zajímavé sci-fi s Ninu na NB. I přes dvě usnutí pěkný film s nečekanýmy zvraty. Asi bych se rád vrátil s plnou pozorností. Doporučuji
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Není to film běžného typu. Je to série uměleckých záběrů se psem jako nosnou linkou.
Sestra (2018)
Lekačky s jeptiškama v klášteře kdesi v Rumunsku..