Recenze (310)
Warcraft: První střet (2016)
Krásné CGI a pro hráče zřejmě povinnost. Přesto se neubráním jistému pocitu jakési B-čkovosti a výkonu některých herců na úrovni televizní produkce. Některé postavy jsou vyloženě jen do počtu a předem na jejich výkonu jde na nich vidět, že budou mít krátkou dějovou linii (král), jiné pak strčí do kapsy s přehledem ostatní, jako třeba Lothar.
Tajna tretěj planěty (1981)
Jako kniha dobré, jako film už horší. Navíc ruský dabing postaviček není zrovna šťastně vybraný.
Satan přichází (2016) (seriál)
Udělat seriál k úspěšnému filmu vetšinou dopadne špatně a Damien to jen potvrzuje. Poslední 10. díl to již nevytrhne, ve zbývajících 9-ti se jen tlachá a v podstatě se nic neděje.
Akvanauti (1979)
Pro někoho nostalgická retro vzpomínka, pro novodobého diváka spíše utrpení a trpké pousmání se nad tehdejšími představy, jak má vypadat sovětské "sci-fi". Ne, že by na tom USA byla lépe v 50-60-tých letech, ale v 70-tých už vesměs točila zajímavé filmy, na které se dá dívat i s odstupem času.
Je těžké být Bohem (1989)
Jako román možná dobré, ale jako filmové zpracování hrozné.
Street Fighter II (1994)
Malé bezvýznamné + za nahou Chun-Li. Jinak cílová skupina do 15ti let, což už čtvrt století nejsem, takže proto jen 3*.
Kam doskáče ranní ptáče (1987)
Hlavní hrdina(ové) mi zrovna moc sympatičtí nebyli...
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Proč sakra nevypadá celý film jako posledních 10 minut ? Zatím co 90% filmu byla celkem nuda spočívající v tipování, jestli má Goodman pravdu, nebo je úchyl, posledních 10 minut Vás přiková k židli a napne jako guma od trenek.
Deadpool (2016)
Další z řady filmů o supa-dupa nadčlověku pro zastydlé puberťáky, které poslední roky úspěšně plní kasičky producentů. Jedinej rozdíl oproti ostatním filmům je jiné jméno a chování hlavní postavy. Jsem zvědav, kdy ta vlna nadšení opadne a diváky to přestane už bavit.
Svítání v Hongkongu (2015)
Nulová chemie, upjatá asiatka...film jako celek moc nefunguje.