Recenze (400)
Arcane: League of Legends - Stvořili jste monstrum (2021) (epizoda)
Problém seriálů je, že chtějí na konci šokovat. Příběh solidní. provedení sjvělé a nakonec. Jalová divná tečka....co to jako, k***a, mělo být? přesto se těším na další serii.
Složka 64 (2018)
No, já bych k tomu jen dodal, že příběh je inspirován knihou Složka 64. Ale jinak super jízda s Asadem.
Viking (2016)
Hm, přes vizuální spektákl jsem vlastně vůbec nevěděl kdo je kdo a kdo co chce....
Legenda jménem T-34 (2018)
Mám dojem, že si tenhle film objednali z Minsku z centrály Wargaming jako reklamu na WOT, ne? Díky za krásné exteriery naší matičky země...
365 dní (2020)
Aneb jak se Agnezka ze Zakopaného nechala zprznit na dovče u moře čmoudem.....
Mazací hlava (1977)
Tak jo, jako mladý intouš bych býval tleskal. Ale po Mulholland Drive jsem Lynche zavrhl. A moje zavržení trvá. nejvíc mi lezlo na nervy jak tam furt fouká. proboha jako proč?
Šokující odhalení (2019)
Budu se bát pochválit kolegyně, že jim to sluší....naštěstí jim to tedy moc často říkat nemohu. Ale pro recenzi použiju slova jiné mé kamarádky a za zněla: "Me too, please."
Král Petr I. (2018)
Nesmírně působivý film mapující prázdná místa učebnic dějepisu. Osobně mi film nepřišel zdlouhavý jak si mnozí stěžují. Doplnil jsem si vzdělání a ba co víc....budu pátrat v dějinách dál. Všem doporučuju.
Pinocchio (2019)
Paráda! Zůstával jsem s otevřenými "hubou", ehm, ústy. Parádní hudba! neskutečná výprava, casting.... Tohle muselo zaujmout i Karla Zemana v nebeském bijáku....anebo naopak...nakrkl se, že je místy vykrádán? Doporučuju všem.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Chápu, že toto je film pro děcka na nedělní odpoledne. Ale i můj synek by asi prudil na logické "strašlivosti" tohoto dílka.