Recenze (400)
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
2 hvězdy za Emzáky.
Saturn 3 (1980)
Farrah, I love you.......
Ztracen ve vesmíru (2011)
Marně vzpomínám kde jsem v tomhle bijáku ztratil nit.....asi hned na začátku. Sorry.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Hvězda navíc za to, že Johny je stejná konzerva jako já a nekamarádí s novými technologiemi.....Kdo by neměl rád Mr.Beana.
Ježek Sonic (2020)
Viděl jsem film v bijáku se třema devitiletejma chlapíkama. Byla s nimi větší legrace než ve filmu. Hvězda navíc za tu luxusní "ebony girl".
Mike i Dave sháněj holku (2016)
Nedokážu uvěřit, že jsem to dokoukal.....
Bitva u Midway (2019)
S potěšením jsem kvitoval, že jsme se nedočkali tolik toho opovrhovaného amerického-heroického patosu - krvavých amerických vlajek apod. Jinak jsem si přišel na své a jak jsem psal kamarádovi z kina...prděl jsem si. Jinak mě nejvíc bavil Woody Harrelson jako Nimitz.
Pěsti ze železa (2012)
Chcete Killbilla po RZácku? Tady ho máte. A to je asi tak všechno......Hmmm.
Nit z přízraků (2017)
Vlastně jsem se u toho hrozně trápil a přál si aby už byl konec. Cítím, že to není dobře....nemohu si pomoci.
Alfa (2018)
Kam šli v partě pár dnů jde zpátk mladý pán půl roku....hm? Nojo, vždyť má pochroumanou pacičku.