Poslední recenze (123)
Iron Man 2 (2010)
Druhý Iron Man se zvrhnul v neskutečně dlouhou konverzačku, místy proloženou nějakou tou kratičkou akcí, která navíc postrádá jakoukoliv šťávu. Třetí hvězdička je prakticky jen za neskutečně sexy Scarlett Johansson, která se bez debat postarala o nejlepší bitku z celého filmu, bohužel její Černá vdova nedostala zdaleka tolik prostoru, kolik by zasloužila. Málo akce, málo Scarlett a naopak až příliš mnoho zbytečných keců, tak vypadá druhý Železňák. Skvělý první díl je kvalitativně o několik pater výš a bojím se bojím, že se pánům z Marvelu už jen tak nepodaří přijít s něčím podobně dobrým. P.S.: Dabing je děs a bída, která pravděpodobně odradí i ty jedince, kteří jinak dávají přednost česky namluveným verzím.
Veni, vidi, vici (2009)
Do nebe volající klišovitá hříčka. Možná, kdyby se tahle "komedie" z prostředí golfu více soustředila na zmíněný sport a ukázala hlavního hrdinu v akci na více turnajích, nemuselo to nakonec dopadnout tak prachbídně. Takhle do popředí bohužel vstupuje naprosto absurdní příběh, toporné herecké výkony a product placement na každém rohu.
Wrestler (2008)
Aronofsky umí, každý jeho film má punc výjimečnosti a Wrestler rozhodně nevybočuje ze zaběhnuté řady. Rourke se stylově vrací do byznysu a zřejmě si na konto připíše nějaké to pěkné ocenění. Příběh Randyho "Rama" Robinsona je výborné, ale ne čistě pětihvězdičkové drama, pak ale příjde úplně poslední scéna, na kterou ani místní stupnice hodnocení nestačí. Bravo.