Recenze (391)
Svatá čtveřice (2012)
Přesně co jsem očekávala, po 5 minutách jsem tušila, že dalších 30 min. bude jen ztráta času... "ať žije český film", děkujeme odejděte.
Tajemství mumie (2010)
Nemá to ani hlavu ani patu.
Girls (2012) (seriál)
Nezajímavé a mám žílu na krku ze špatného scénáře a ještě víc z toho, že si někdo dovolí tento blaf srovnávat se sexem ve městě. Dala jsem tomu šanci ale v druhém díle jsem byla fakt znechucená, co si HBO vzalo pod křídla... hold i mistr se někdy utne?
První den zbytku tvýho života (2008)
Ten film je tak skvěle natočený, že mě vtáhl okamžitě do děje. Na jeho konci jsem měla pocit jakéhosi nadhledu nad životem a nad rodinnými vztahy.
Adele: Živě z Royal Albert Hall (2011) (koncert)
Nechápu, jak dokázala Adele se svým mladým věkem vykouzlit tak pohodovou, nenásilnou a velice komorní atmosféru v tak obrovské hale. Klobouk dolů, máš mé sympatie holka! Moooooc příjemný koncert.
Gattaca (1997)
Jelikož jsem viděla jako první Equilibrium, byla jsme ovlivněna tou chladnou a bezcitnou atmosférou, která byla právě i v Gattace a to se mi neskutečně líbilo. Co dělá člověka člověkem?
Marley a já (2008)
Bulela jsem jako želva..
Marmaduk (2010)
Miluju filmy s mluvícíma zvířátkama, hlavně pokud to nejsou úplně nejtupější scénáře a dá se na to dívat, tak jako na Marmaduka, který si musí získat srdce všech:) Mé vnitřní dítě jen zajásalo:)
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Protože jsem vážně velký upírofil, zvědavost mi nedala, abych se nepodívala i na tento "fénomen" twilight. Můžu říci, že kdyby tvůrci spojili všechny ságy do jednoho nebo dvou dílů, byla by to mnohem zajímavější podívaná. Nejspíš by se tím vytratily ty hluché místa, obvykle v první části každého dílu, kdy jsem si nudnou málem okousala všechny nehty. Ale chápu, že si Twilight našla své příznivce a tak to má být.
RoboCop (1987)
Vím, že v žánru sci-fi je to velká klasika, ale já jsem se nudila.