Poslední recenze (121)
Divočina (2014)
Nic horšího jsem dlouho neviděl. Ani na popátý jsem nebyl schopnej to dokoukat. Přiběh o feťačce co má těžkej život a vymyslí si že půjde na megatůru jako restart života. Výlet je nudně natočenej. Ona je úplně tupá. Její život je pořád stejně nahovno. Vůbec pomyšlení na existence takovýho člověka mě irituje a ještěje to tak přehnaně natočený že snad takový jelito ani stejně nemůže existovat.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Konečně po delší době originální scifi. Jasně je to přitažený za vlasy a je to hodně "tiktokfreecool pro mladou generaci". Hodně mi to evokovalo Enderovu hru a trošku i Expanzi. Jak stylem, tak atmosférou i když je to úplně o nečem jiným. Nebejt to tak originální námět, asi by to byl o ničem. Ale občasný filozofický hlášky jsou k zamyšlení a humor mi to kupodivu nekazí. Naopak je to docela vtipný. Asi jako Avengers :-) No jsem zvědav jak to dopadne. Netuším o ději dál nic...
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Výborný. Fakt hustý. Poslední epizoda a epizoda jak mu stříhá vlasy jsou vrcholem serialu. Emoce z toho tečou jako z nejlepších dílu Greys Anatomy (Chirurgové). I když to není český scénář, tak Tereza potvrzuje že je asi nejlepši současný český režisér. Z herců vymáčkla maximum. 85-90% celkově.