Recenze (60)
Ladíme! (2012)
nemám rada muzikály ani väčšinu komédií, ale toto paráda ! :)
Výchozí bod (2014)
waaaaaaaaaw !
Padesát odstínů šedi (2015)
za výpravu a za kameru, inak nula bodov
Hunger Games (2012)
luk a kamizola, ale myslivec to není ;)
Co dělat v Denveru, když člověk nežije (1995)
boat drinks! :)
Po stopách zázraků (2011) (seriál)
já proste rada kukám takéto blbosti ! :D
Nádherné bytosti (2013)
citovali Bukowského ! :)
Skvělí chlapi (2000)
soundtrack! :)
Útok na Bílý dům (2013)
Ja som sa pri tom strašne zabavila !
Světová válka Z (2013)
dávno som sa nezasmiala na žiadnej filmovej scéne ako na tej s pepsi, made my day fakt ! :D