Oblíbené filmy (10)
Kulový blesk (1978)
Humor Zdeňka Svěráka a Ladislava Smoljaka k tomu herci Josef Abrahám a Rudolf Hrušínský no prostě bomba. Je to prostě můj šálek dobré brazilské kávy.
Na samotě u lesa (1976)
Vesničko má středisková (1985)
Smrtonosná zbraň (1987)
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Hvězdná brána (1994)
Avatar (2009)
Podle mého názoru jasných pět hvězd. Tento film má oslovit hlavně svým vizuálním podáním a to se mu daří na výtečnou. Příběh, ač to není nic nového pod sluncem, také nezklame. Proč taky vymýšlet něco nového je to romantický příběh se vším všudy. Dobře propracované postavy a jejich dialogy, hudba nikterak nezaostává. Poprvé jsem Avatar viděl v 3D provedeni v kině a byl jsem nadšený, James Cameron dostál své pověsti a přišel opět s něčím novým. Opravdu mě ohromilo s jakými detaily dokázal stvořit novou planetu se specifickou flórou a faunou. Mel jsem jen trochu strach, ze pokud si jej pustím doma třeba z blue-ray disku tak tolik nevyniknou vizuální triky. Později se ukázalo ze tato obava byla lichá, takže vřele doporučuji. PS Je to dílo pro co nejširší masy, takže bych v něm nehledal žádnou složitou psychologickou zápletku nebo všemi zmiňované "ekologické poselství". Má pobavit a ohromit zpracováním a to se mu alespoň u mě povedlo.