Oblíbené filmy (10)
Mary a Max (2009)
Viděno asi 5x a ještě určitě přibude, možná už zítra. Použiju cliché, ale tenhle film je potřeba prostě vidět, ne komentovat.
Děti ráje (1945)
Lawrence z Arábie (1962)
Kinematografický skvost. Parádní zážitek na lfš (až mě trochu mrzí, že to nechci vidět v horší kvalitě na menším plátně). Todle by tam mohli dávat třeba každý rok.
Dobrý Will Hunting (1997)
Asi jeden z důvodů, proč jsem kdysi chtěl být psycholog. Samozřejmě je to geniální a všechno, ale ještě navíc se k tomu přidává ta naprosto boží ženská. Lahoda.
Drive (2011)
Jestě se na to podívam a pak znova. Atakuje to mou top10. Dlouho, opravdu dlouho jsem si takhle film neužil. Brilatní, i když chápu že může být pro někoho nudný. update : Ten film ve mně po 3 dnech stále dozníva, v top 10 už dávno je, boží.