Recenze (1 237)
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Obdobně jako jednička, tak mi druh humoru i přes svou bláznivost nesedl. Místy velmi trapné.
Divoké pivo (1995)
Děsná blbost, Jonák zde ještě před výkonem trestu - to jsou jediné mé dva postřehy, které si vybavim.
Rubber (2010)
Originální, divné, k zamyšlení.
Paranormal Activity: Prokletí (2014)
Trošku něco jiného, opět nelogické stále nahrávání. Na konci propletení s nejspíš 1.dílem bylo osvěžující a příjemné. Ještě v půlce filmu jsem z toho byl špatnej, pak se to postupně vyrýsovalo na konečné průměrné hodnocení.
Nymfomanka, část II. (2013)
Oproti jedničce slabší, více sadistické a méně sexu. Navíc mladá herečka v prvním díle a na začátku tohoto byla alespoň sympatická, naopak ta druhá, starší, se mi vůbec nelíbila.
Šmoulové: Strašidelný speciál (2013) (TV film)
Jako správný šmoula hodnotím plno, ačkoliv do do sto procent mělo hodně daleko...
Putování s dinosaury - Balada o Alosaurovi (2000) (TV film)
No nevím, je to pěkné, ale že by se dal takhle vyvodit příběh... Asi je dost věcí domyšlených, přesto se mi to líbilo, výborné zpracování po stránce vizuální.
Kdo si vezme Barryho? (2014)
Komedie plná úchylného humoru, který mě ovšem perfektně sedl a díky hlavnímu herci to mělo i šťávu.
Rozpal to, šéfe! (2014) (pořad)
Nepřipadá vám to už trapné, takhle pořád dokola podobné pořady bez kapky originality?
Královna XXL (2008) (TV film)
Byla to blbost, ale dalo se to vydržet. Když to porovnám si filmem Lady XXL, který jsem viděl o pár hodin později, je toto nepatrně lepší.