Poslední recenze (380)
Late Night with the Devil (2023)
Na plne ctyri to neni, ale nemuzu dat 3* kvuli tomu jak je to natoceny/vymysleny a kolik prace si s tim museli autori dat.
Fallout (2024) (seriál)
Silnejsi 4. Skvelej casting a realie. Jo, je to vic jako Fallout 3 a vys, ale sedi tak i ta timeline, takze se neni co divit.
Invalida (2023)
Naprosto retardovany. Love it