Recenze (35)
Zločin v Polné (2016) (TV film)
inteligence česká propadla při zkoušce z inteligence.. jenom bych dodal, že chátra je stejná uplně všude
Lída Baarová (2016)
dávám pět, díky jediné minutě filmu, okomentované jako norimberské zákony v praxi.. a nyní se omluvme vyhnaným sudetským Němcům
Hlídač (2009)
za hlášku: Tohle je Texas a né divoký západ, tady nemůžete jen tak střílet lidi na ulici.. dávám pět hvězd
Cena moci (2015)
film uplně o ničem, mimochodem, všimli jste si, že kdo je černý a kdo bílý nejvíc řeší neběloši? pustil jsem si o víkendu dva filmy a v obou dabuje Bohdan Tůma pět černochů, dva soudce a jednu manželku lovce ústřic.. proč?
Osm hrozných (2015)
stejné, jako Zmrtvýchvstání, oba režiséři elita, oba filmy z podobné doby a podobného místa, drsné scény, zkrvavené a poslintané bíbry, herci elita, snaží se, jak můžou, ale pro mě oba filmy nekonečná nuda.. a taky mají společné, že oba filmy budou mít až za týden premiéru v USA, jak je možné, že jsme je všichni viděli? a ten Jacksonův xicht už mě fakt nebaví
DVTV (2014) (pořad)
naprosto souhlasím s uživatelem Mik_e, kromě věty, že je to stále asi to nejlepší zpravodajství, které máme.. spíš bych řekl, že je to stejná tendenční sračka, jako kdekoliv jinde, stačí se podívat na díl s Benjaminem Kurasem, co tam předvedla Drtinová
Focus (2015)
zbytečná sračka, nuda, nesmysl.. a hlavně hodinu a půl Bohdan Tůma
Zabijáci (2014)
proč Bohdan Tůma proč? proč kurva proč? proč dopiče proč? proč všude, každýho negra, pornoherca a zabijáka v céčkovým filmu proč? proč dohajzlu proč?
I tobě se to může stát (1986) (TV film)
krásný příběh z dob konce socialismu, kdy jsme prožívali šťastné životy v míru, bez houmlesáků a honby za mamonem
Štěstí na dosah (2006)
z mého pohledu nudná sračka, hlavně obsadit do role syna, co je doma, to se počítá