Recenze (174)
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Kvalita prvej serie ked bol sucasny premier Jim Hacker este iba ministrom ostala v plnej miere zachovana. Navyse sa putavost pre divaka snad aj zvysila, kedze epizody po tematickej stranke ziskavaju nove moznosti - hlavna postava je uz jednou z top person sveta :) Zbohom "nudne" (a velmi vymyslene:) Ministerstvo administrativnych zalezitosti, teraz sa ide na velke temy akymi su medzinarodne vztahy, zbrojenie ci veci narodnej bezpecnosti. Samozrejme, ze s takym vtipom a sarmom, az by jeden neveril :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Sucasne serialy takmer vobec nemusim.. ale tento (spolocne s prvou seriou Heroes) ma fakt dostal.. snad kvalita vydrzi dlhsie ako prve 4 epizody, ktore som zatial videl.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Serial zasadeny snad do toho najsuchsieho prostredia vobec. Napriek tomu pre mna jeden z najvtipnejsich. K tomu uzasne originalny, inteligentny a mnohokrat aj poucny. V hlavnych ulohach: Paranoidny a zmateny minister neskor premier Jim, jeho napomocny vsehoznaly a obcas tiez dost zmateny poradca Bernard.. no a nakoniec (everyones favourite) Sir Humphrey, co by staly tajomnik, ktory drzi v rukach nitky ku vsetkym a ku vsetkemu co sa v politike hybe :) Proste dokonale!
Afghánistán (2007)
Ked uz sa mi to povalovalo niekolko rokov na disku, povedal som si ze si to konecne pozriem.. Ved Afganistan je predsa z kazdeho uhlu pohladu zaujimava tema a nemoze to byt predsa take strasne.. hmm, toto bolo :(
Machete (2010)
Viem, ze je to naschval.. no aj tak to bola strasna kravina. Ale pobavil som sa :)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
..zaujimave, no nic prevratne som nevidel. Hlavny hrdina riadiaci sa "kodom samuraja" na mna posobil nepresvedcivo, okrem par samurajskych klise, ktore poznaju aj male deti nic nepredviedol, + nepacili sa mi niektore zbytocne dlhe sceny s "ciernou" hudbou.. naopak, ine momenty boli velmi podarene, ako napriklad. Cayuga, french best friend, cartoons, rashomon a podobne :) *** Po druhom pozreti musim filmu pridat 1 hviezdu. Taktiez negovat poznamku o zbytocne dhych pasazach s "ciernou hudbou". Pocitil som akysi kultovy nadych tejto snimky.
Ako sa pije v Banskej Bystrici (2007)
Highlight-y tych najvacsich pajzlov v meste, spite ksichty, zabery, ktore vytvaraju dojem o BB ako zumpe sveta.. az sa clovek hanbi ze odtial pochadza.
Černí baroni (1992)
..co som sa o tom filme napocuval, legendarne hlasky a kultove postavicky.. No ked som si konecne k tomu sadol, dostalo sa mi skaredych obrazkov socializmu pri ktorych som sa vacsinu casu nudil. Skutocny humor minimalny a este aj ten Donutil na mna posobil ako klaun z estrady za 5,- Kcs :) Asi preto, ze som tu dobu velmi nezazil.. co uz no..
Samec (2009)
2 ** za krasnu Anne Heche, inak nic moc.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Mne sa tento film zda dost precenovany. Okrem nespochybnitelneho sarmu a vtipu oboch hlavnych hrdinov mi nepripada nicim vynimocny. Scenar mi pripada dost nudny a niektore pasaze by som z filmu kludne vypustil. Hoci western nie je mojim oblubenym zanrom a nevidel som ich asi viac nez 20, urcite by som nasiel medzi nimi lepsie.