Recenze (106)
Pohřben zaživa (2010)
Skvělý film s úchvatným koncem. Mám Ryana Reynoldse moc rád a opravdu jsem si nedokázal představit, že se celý film dokáže odehrát jen v jedné bedně. Takže úplně zaslouženě 4*.
Nezapomeň na mě (2010)
Postupně si mě film získával, ale kupodivu to nebylo díky jemu samotnému. Nejprve bych dal 2 * za divné jednání, moc ostré přechody v ději a nudná místa, poté bych zvedl na 3, díky Pattinsonovi. Líbil se mi v HP, připadal mi slizký v TW, ale tady jsem ho začal prát vážně a opravdu jsem ho jako herce začal mít rád. Role mu sedla. V této chvíli jsem začal uvažovat o 4* a konec mi to potvrdil .... moc příjemný film. Asi si ho pustím minimálně ještě jednou
Bruno (2009)
Tak tohle byl opravdu oříšek ... tak rozporuplný film jsem snad ještě neviděl. V jistých okamžicích (ti co to viděli si na pár vzpomenou) jsem to měl chuť vypnout,ale jindy jsem se zasmál, a to upřímně. Vždy mi bylo líto obětí Bruna, ale bylo mi líto i Bruna samotného. Na konci jsem jen fascinovaně hleděl na společnou píseň a nechápal. Jak to udělal? Ale pře to všechno musím celkově hodnotit opravdu špatně. Je mi líto, ale asi to opravdu není můj šálek kávy.
Stáhni mě do pekla (2009)
Ze začátku 4*, tak to (po vtipných částech) kleslo na 3* ale konec to opět vyhoupl na 4* ... ale jen mezi námi, nikdy víc se už na to nepodívám.
Božská relikvie (1986)
Vzpomínky z mládí na tuto akci přídávají hodnocení hodně. Ale co člověk nadělá? Jinak hodnotím dokonalou akrobacii Jackieho.
Bobule (2008)
Hodně příjemný film, ale ti dva hlavní představitelé (Hádek a Langmajer) to upe níčí :(. Ani Terezka to nezachrání.
Billy Elliot (2000)
Nevím jak to tento film dokázal, ale dostaly se mi slzy do očí. A ať už by byl sebehorší (což rozhodně není), tak si zaslouží plných 5 hvězdiček.
Komando (1985)
Již dlouho jsem se nenasmál tak, jako při sledování komanda po 24 letech od jeho vzniku. Když k tomu připočtu co ve mě zanechaly Žhavé výstřely 2, tak prostě nejde zůstat vážný. Navíc v originálním znění je každá věta od arnieho peckou ;)
Desperado (1995)
Nezapomenutelně akční Antonio, nezapomenutelně smyslná Salma a nezapomenutelně sympatický Steve "vypravěč" ....
Max Payne (2008)
Za normalnich okolnosti bych tomu to filmu dal 3*,jenze jen vsudypritomny, hloupe pomalu padajici a (jeste jednou) vsudepritomny snih me uz ke konci vytacel...takze sory maxi/marku